6.5.14 - הסיפור של רועי - נפלתי בין הכיסאות

שביזות בצה"ל

הסיפור של רועי - נפלתי בין הכיסאות

נפילה בין הכיסאות

קוראים לי רועי ואני חייל בצהל מזה כשבעה חודשים. התגייסתי כשהיה לי פרופיל קרבי ליחידה מבצעית בחיל האוויר שעוסקת במתן שירותי תקשוב לגורמים כאלה ואחרים בחיל ומחוצה לו. עקב החמרה במצבי הבריאותי הורידו לי את הפרופיל ל64 דבר המנע ממני להשאר ביחידה הנ"ל. בסופו של דבר מצאתי את עצמי בתור פקיד בקריה שעושה יומיות ולא עושה כלום חוץ מלכתוב כמה מסמכים משעממים.
הבעיה:מתסכל אותי הבעיה שבה אני מרגיש מבוזבז ולא תורם. היומיות לא נוחות לי כי אני גר רחוק. כל הגורמים הנ"ל גורמים לי להרגשת מרמור ושביזות במשך כל שעות היום.
וכן, כן חשוב לי לתרום לצהל ולהרגיש משמעותי ולסיים את 3 השנים האלו בכבוד הראוי.


שביזות בצה"ל - נפלתי בין הכיסאות
נפלתי בין הכיסאות



הישארו מעודכנים עם כל סיפורי השביזות הכי חדשים והכי טריים שיש ממגוון החיילים בכל רחבי הארץ וממגוון הבסיסים!
ניתן להשאיר שאלות / תגובות - כאן למטה ע"י בחירה באפשרות "Anonymous" ב "Comment as"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה